reklama

Show Rudiho Müllera na slovenský spôsob

Bratislavská Nová Scéna privítala uplynulý pondelok a utorok šou svetového formátu! Po šiestich rokoch snahy sa na Slovensko konečne dostala Show Rudiho Müllera. V utorok som sa na toto zábavné predstavenie prišiel pozrieť aj ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

O tom, že sa táto show má dostať na Slovensko, som počul prvýkrát v jednej z posledných častí Adela show (no a čo, občas sú tam aj celkom zábavní...). Glosátor Dano Dangl vyzeral, že tam došiel iba preto, aby túto novú show vo veľkom prezentoval.

Keď som sa však dozvedel, že tam budú aj moji najobľúbenejší herci - Lukáš Latinák, Róbert Jakab, Marián Miezga a Sväťo Malachovský - doplnení starými-známymi hercami z Partičky, ako Roman Pomajbo, Petra Polnišová či Juraj Kemka, plus Ján Gordulič, Michaela Majerníková a Marián Čekovský, neváhal som ani sekundu. Musel som ísť. K disozícii na druhý deň po Adela show našťastie bolo ešte pár desiatok lístkov. V rýchlosti sme s mamou zobrali dva lístky v druhom rade na balkóne a išlo sa!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Počas týždňa som sa na internete snažil zistiť, o čom Show Rudiho Müllera vlastne bude. Od režiséra Dangla sme sa dozvedeli iba to, že ide o kabaretnú show plnú zábavy s Latinákom, Polnišovou a ostatnými hercami, ktorých mladí milujú. Rozhodne už len preto tam bola časť publika. Len málokto tam bol z dôvodu, že si nechce nechať ujsť Rudi Müller Show - drvivá väčšina totiž určite ani netušila, čo ju v tejto show čaká.

Ja som bol jeden z nich. Všetko, čo som vedel pred kupovaním lístkov bolo herecké obsadenie a Danglove slová, že sa jedná o „taký zábavný galimatiáš“. Netušil som, čo si mám pod tým predstaviť, ale išiel som a neľutoval som. Nakoniec ale Danglove slová boli úplne presné. Bolo tam totiž všetko. Od moderátorských vstupov, cez hrané scénky, skeče na plátne, vynikajúce hudobné čísla, kropiča, až po Adonisa Szabá. Všetko bolo perfektne nacvičené, vynikajúco odohrané a slová, že budete plakať od smiechu, nie sú ani náhodou ďaleko od pravdy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

NEVIETE, KTO JE ADONIS SZABÓ?

Na samotný koniec, po výbornej hodine a pol zábavy, sme si dokonca aj zaspievali. Na známu, chytľavú melódiu nôtilo celé obecenstvo s kapelou Mariána Čekovského:

Uber sieben brucken muss man geh'n
um Rudi Muller live zu seh'n
Er sieht so verdammt gur aus,
Liebst Du Ihm nicht, bist Du raus!

Na záver by som vám ešte chcel odporučiť, aby ste sa pri kupovaní lístkov dvakrát netrepali na balkón. Ak si myslíte, že budete mať na program supervýhľad zhora, pravda nie je až tak presná. Zábradlie vpredu je totiž tak vysoké, že sa musíte nakláňať, aby ste vôbec videli na javisko. Ak sedíte v prvom rade na balkóne, v nepohodlnom sede sa môžete na javisko pozerať cez zábradlie tak, že sa oň opierate. Avšak zacláňate tým pádom výhľad ľuďom v rade druhom. Ten samozrejme na javisko vidieť chce, no tým pádom zacláňa zase ľuďom v treťom rade. A tak ďalej... Ak preto budete rozmýšľať nad sedadlom, radím si nevybrať sedadlo na balkóne. A nebudete ani ďaleko od pódia, ak si to myslíte. Balkón totiž začína práve tam, kde končia sedadlá na prízemí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak sa teda v budúcnosti máte v pláne na Show Rudiho Müllera pozrieť, naozaj sa vôbec nemusíte obávať toho, že netušíte, čo od toho očakávať a čo tam vlastne bude. Dávam vám svoje slovo nezaujatého diváka, že sa baviť budete! Otázne však bude, kedy si túto show na slovenský spôsob budete môcť pozrieť. Ďalšie predstavenia naplánované nie sú, hlavným cieľom je pretlačiť túto svetoznámu show na televízne obrazovky, asi o tomto čase budúci rok. Tak, dúfajme, že sa jej aj dočkáme!

Michal Šášky

Michal Šášky

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Večne meškajúci maniak do športovej novinárčiny, s extrémne vyvinutým zmyslom pre ironické a sarkastické poznámky, predseda vlastnej kvázipolitickej strany SPI a človek prácu vykonávajúci vždy na 100% (pondelok 12%, utorok 23%, streda 40%, štvrtok 20% a piatok 5%...) Zoznam autorových rubrík:  FutbalMS v hokeji 2011MS v hokeji 2012Iné športyZ môjho nudného životaTelevízorHudbaNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu