reklama

3 dobré reklamy, ktoré ma v poslednom čase zaujali

Chcel som urobiť hitparádu reklám, za určité obdobie, ktoré ma zaujmú. Nakoniec mi však táto idea padla. Za rok totiž nájdem maximálne dve až tri reklamy, ktoré stoja za to. A aj to musím odísť od slovenských televízií a prehrať si zopár videí na YouTube.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Tento článok mám rozpísaný už dlhšie. A povedal som si, že ho pustím do sveta až vtedy, keď budem mať tri reklamy na slovenskom trhu, ktoré ma naozaj zaujmú. Nakoniec som sa ale uspokojil s tým, že zaujali iných. A nakoniec aj tým, že nemusia byť až tak úplne na slovenskom trhu...

Prvou reklamou, ktorá zaujala a možno sa už na ňu aj z časti zabudlo, je LÉMA. Mohol by som vlastne spomenúť aj celú sériu reklám od VÚB banky, no z ostatných hlášok zaujali už len Díky Broňa a Sánka dolu, šéfe. Ostatné už nezabodovali v okolí natoľko, aby tu boli spomínané. Mňa ešte možno zaujala tá reklama zatiaľ posledná, pretože sa natáčala vedľa môjho bytu. Zaujala však určite aj mnohých vodičov, ktorým štáb uprostred dňa trochu upchal premávku. No za reklamu, ktorú by sme mohli predstaviť zvyšku sveta, by som ju rozhodne nepasoval... Preto, spomínajme na Lému.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Opäť prišla dlhodobá pauza, nudných reklám na pracie prášky či mobilných operátorov bolo nespočetne. Až tu, nedávno, prišla druhá reklama do môjho článku. Veselá hudba z filmu Jak utopit Dr. Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách, ktorá lezie do uší, detská oslava, prichádza mama s malým chlapcom. Ten, ako sa doma naučil, vytiahne fľašku a dáva ju oslávencovi. Zhrozená mama ju hneď berie... Aj keď, samozrejme, nastáva u zopár ľudí veľa otázok: Keď sa jeho mama tak čuduje, kto s ním tú fľašku potom kupoval? Alebo kto ten darček zabalil? Ale, tieto otázky na kvalite reklamy i tak nič nezoberú...

Hlavnými aktérmi poslednej tretej reklamy čo zaujala sú Martin „Pyco” Rausch, český hudobník moderátor Jakub Prachař a slovenský hudobník Rytmus. Nahrali spolu na naše slovenské pomery pomerne veľmi kvalitnú reklamu a odohrali vynikajúcu scénku ako na hollywoodskej úrovni. Akoby priam vystrihnutú z filmu Tropic Thunder. Ide o reklamu na Slávika z produkcie televízie JOJ. Alebo z produkcie niekoho iného?

Michal Šášky

Michal Šášky

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Večne meškajúci maniak do športovej novinárčiny, s extrémne vyvinutým zmyslom pre ironické a sarkastické poznámky, predseda vlastnej kvázipolitickej strany SPI a človek prácu vykonávajúci vždy na 100% (pondelok 12%, utorok 23%, streda 40%, štvrtok 20% a piatok 5%...) Zoznam autorových rubrík:  FutbalMS v hokeji 2011MS v hokeji 2012Iné športyZ môjho nudného životaTelevízorHudbaNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu