reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Šášky

Michal Šášky

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Večne meškajúci maniak do športovej novinárčiny, s extrémne vyvinutým zmyslom pre ironické a sarkastické poznámky, predseda vlastnej kvázipolitickej strany SPI a človek prácu vykonávajúci vždy na 100% (pondelok 12%, utorok 23%, streda 40%, štvrtok 20% a piatok 5%...) Zoznam autorových rubrík:  FutbalMS v hokeji 2011MS v hokeji 2012Iné športyZ môjho nudného životaTelevízorHudbaNezaradené

reklama

Z môjho nudného života

Ako gorily...

Michal Šášky

Ako gorily...

Protesty proti politickej situácii na Slovensku v piatok podvečer zahltili celé Slovensko. Azda v každom väčšom meste sa kričalo, protestovalo. Za lepšiu politiku. A hlavne pokojne. „Vo všetkých mestách, okrem Bratislavy, sa tak aj skončili” - tvrdia médiá.

  • 4. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 943x
  • 2
Protestný Piatok aneb Bude zloba, šéfe!

Michal Šášky

Protestný Piatok aneb Bude zloba, šéfe!

V novom roku 2012 sa stráca dávno zaužívané pravidlo: piatok - deň resetovania hláv. Od nového roku je piatok deň protestov. Tak ako minulý piatok v Bratislave, tak aj na ten ďalší piatok je pripravený veľký protest. A nie len v Bratislave.

  • 1. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 431x
  • 0
Aj ty chceš voňať ako Mojsej?

Michal Šášky

Aj ty chceš voňať ako Mojsej?

Nedávno som sa dozvedel informáciu, že Nora Mojsejová mieri do politiky! Usúdil som tak, že jej módna značka Nora Mojsejová Fashion bude, chúďatko, odsunutá na vedľajšiu koľaj. Prišlo mi to veľmi ľúto, a tak som sa jej rozhodol trochu pomôcť - propagovaním jedného z výrobkov... Hádam to pomôže :)

  • 5. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 529x
  • 1
U Salíkov na polnočnej

Michal Šášky

U Salíkov na polnočnej

„Ty chceš ísť na polnočnú?” - pýta sa ma s údivom mama ešte 24-tého zhruba o 23:50, keď som sa pri tradičnej spoločenskej hre v kruhu rodiny vyjadril, že pomaly musím ísť.

  • 26. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 743x
  • 2
Silvester bez televízora

Michal Šášky

Silvester bez televízora

Dva týždne do Silvestra. A i keď máme doma televízor v naprostom poriadku, je skoro nový, na toho Silvestra ho môžem pokojne niekomu na deň darovať. Bude nepoužiteľný.

  • 17. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 607x
  • 1
reklama
Najhorší koncert v živote

Michal Šášky

Najhorší koncert v živote

Tušil som, že ten koncert nebude ako ostatné. Bol som už na mnohých koncertoch Kapucínoch a môjho otca Stanleyho. Zväčša majú klasický rituál pesničiek. Teraz plánovali koncert oživiť starými vecami, kapucín Ondro mal aj novú pieseň... Že ale z toho koncertu bude toto, som nečakal.

  • 12. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 155x
  • 2
Show Rudiho Müllera na slovenský spôsob

Michal Šášky

Show Rudiho Müllera na slovenský spôsob

Bratislavská Nová Scéna privítala uplynulý pondelok a utorok šou svetového formátu! Po šiestich rokoch snahy sa na Slovensko konečne dostala Show Rudiho Müllera. V utorok som sa na toto zábavné predstavenie prišiel pozrieť aj ja.

  • 22. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 716x
  • 2
Utorňajšia Adela show alebo Ako nenápadne pretlačiť ľuďom Kristínu

Michal Šášky

Utorňajšia Adela show alebo Ako nenápadne pretlačiť ľuďom Kristínu

Hymne sa na svojom blogu venujem často. Aj keď to mnohí považujú za zbytočnosť a škodu slov. Mne sa však hymna nepáči, tak ako drvivej väčšine národa. Pieseň od Kristíny je nepoužiteľná, tak prečo ju použili a snažia sa ju natlačiť ľuďom do hlavy zo všetkých strán?

  • 23. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 505x
  • 8
Sledoval som politiku

Michal Šášky

Sledoval som politiku

Ak mám pravdu povedať, nikdy som nesledoval politickú situáciu nijak dôkladnejšie. Samozrejme, tie základné veci, ako priebeh kadejakých volieb na Slovensku, či politická situácia nedávno (a vlastne ešte stále) v Egypte, ma neobišli, no viac do detailu som sa politike nikdy nevenoval. Až donedávna.

  • 20. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 392x
  • 0
To sa nám to ale pekne začína…

Michal Šášky

To sa nám to ale pekne začína…

Sneh je krásna vec. Na obrázkoch, v parku, na plotoch… rozhodne však nie na chodníkoch, na cestách alebo vo vzduchu.

  • 2. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 426x
  • 3
reklama
Nuda alebo otrava. Nič medzi (väčšinou).

Michal Šášky

Nuda alebo otrava. Nič medzi (väčšinou).

Hádam už každý aspoň raz cestoval vlakom. Ak nie, nevie, o čo prichádza. I keď vlastne neprichádza o nič...

  • 6. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 765x
  • 0
Email-

Michal Šášky

Email-

Aj keď to tak možno na tomto blogu vždy nevyzerá, na základnej škole som mal veľmi dobrú učiteľku slovenského jazyka. Bola to jedna z najlepších učiteliek, aké som kedy stretol, no i keď som na vysvedčení jednotku, tuším, nikdy nenašiel, až po týždňoch, mesiacoch, rokoch dochádzam na to, čo všetko z nej vlastne viem.

  • 17. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 308x
  • 1
Už mesiac vieme Ako písať!

Michal Šášky

Už mesiac vieme Ako písať!

Nie som si istý, či prídem teraz s niečim novým, asi skôr nie ako áno, ale i tak to skúsim. Blogy na SME som už neraz prezeral, prečítal som si veľa článkov, prezrel som veľa blogov. Buď je to naozaj tak alebo som slepý, ale jedno je isté - ešte som tu na žiadny rozhovor nenarazil.

  • 13. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 042x
  • 4
No a čo, že sme zaostalí; hlavne, že nám je dobre!

Michal Šášky

No a čo, že sme zaostalí; hlavne, že nám je dobre!

Nie, nie, nehovorím o slovenských politikoch, aj keď aj k nim by táto veta pasovala. Skôr som reagoval na Slovensko a sociálne siete.

  • 28. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 540x
  • 2
This time for Ružiná

Michal Šášky

This time for Ružiná

S odstupom času pár slov o letnom festivale Orange JOJ Music Summer, ktorý 23. a 24. júla zavítal i na Ružinú.

  • 31. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 952x
  • 0
reklama
Rozprávka podľa skutočnej udalosti (Kuba meets Orient)

Michal Šášky

Rozprávka podľa skutočnej udalosti (Kuba meets Orient)

Kde bolo - tam bolo, kde sa piesok sypal a voda liala, bolo raz jedno tanečné štúdio. A kde bola - tu bola, bola raz jedna moja sestra. V tejto rozprávke, napísanej podľa skutočnej udalosti, sú hlavnými hrdinami tri postavy. Okrem spomínaných aj istý známy bratislavský music club...

  • 20. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 583x
  • 0
Voľby: Prvýkrát sa na ne naozaj teším!

Michal Šášky

Voľby: Prvýkrát sa na ne naozaj teším!

V máji som oslavoval narodeniny. A prvýkrát sa naozaj teším na voľby!

  • 5. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 459x
  • 0
Prichádza jún a voda

Michal Šášky

Prichádza jún a voda

Určite nie som sám, koho štve príchod júna. Nejde o to, že prichádza leto. Nie, na leto sa teším. Ide o to, že neprichádza leto! Prichádza lejak...

  • 31. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 531x
  • 0
Internetová Partička

Michal Šášky

Internetová Partička

Pamätám sa, keď začínal seriál Panelák a ja som bol veľmi nespokojný, ako vyzeral. Bol vážny, prakticky bez humoru. Nahnevalo ma to, lebo som bol zo Susedov zvyknutý od Andyho Krausa na trochu iný štýl. Rozhodol som sa urobiť vlastný seriál, spoločne s kamarátmi...

  • 9. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 491x
  • 3
Na koho to vyliať?

Michal Šášky

Na koho to vyliať?

Zlá nálada. Tú má z času na čas každý. Aj keď ja osobne patrím medzi tých, čo zlú náladu mávajú pomerne málokedy, prechod z jarného obdobia na letné mi vždy náladu akosi pokazí... A na koho vyliať to, čo je na srdci?

  • 3. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 778x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu