reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Šášky

Michal Šášky

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Večne meškajúci maniak do športovej novinárčiny, s extrémne vyvinutým zmyslom pre ironické a sarkastické poznámky, predseda vlastnej kvázipolitickej strany SPI a človek prácu vykonávajúci vždy na 100% (pondelok 12%, utorok 23%, streda 40%, štvrtok 20% a piatok 5%...) Zoznam autorových rubrík:  FutbalMS v hokeji 2011MS v hokeji 2012Iné športyZ môjho nudného životaTelevízorHudbaNezaradené

reklama

Televízor

Prišlo na moje slová, komentovať bude Slávo Jurko

Michal Šášky

Prišlo na moje slová, komentovať bude Slávo Jurko

„Osobne odporúčam moderátora Sláva Jurka” - písal som v staršom článku, polemizujúc nad komentátormi reprezentačných duelov na televízii Daj to!. A čuduj sa svete, vedenie televízie sa to - hoci ako tradične neskoro - rozhodlo riešiť. Oddnes bude televízne zápasy komentovať Slávo Jurko.

  • 12. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 446x
  • 6
3 dobré reklamy, ktoré ma v poslednom čase zaujali

Michal Šášky

3 dobré reklamy, ktoré ma v poslednom čase zaujali

Chcel som urobiť hitparádu reklám, za určité obdobie, ktoré ma zaujmú. Nakoniec mi však táto idea padla. Za rok totiž nájdem maximálne dve až tri reklamy, ktoré stoja za to. A aj to musím odísť od slovenských televízií a prehrať si zopár videí na YouTube.

  • 29. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 178x
  • 7
TOP 13 hier z českej Partičky

Michal Šášky

TOP 13 hier z českej Partičky

Česká Partička má prvý rok na svojej scéne a na televízii Prima za sebou a po 26 častiach (samozrejme, ako u nás, tak i u nich bude ešte špeciálny Silvestrovský diel) sa u našich severozápadných susedoch stala fenoménom, podobným tomu u nás pred dvoma-troma rokmi.

  • 23. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 214x
  • 0
Ani nová Hargašová, ani nová Hriadeľová

Michal Šášky

Ani nová Hargašová, ani nová Hriadeľová

Nie som ten typ, ktorý musí písať hneď o niečom, čo sa mu nepáči. Ale dnes urobím pravdepodobne výnimku. Pozrel som si totiž Markízu a Športové noviny.

  • 22. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 942x
  • 2
I pozrel som si Adela show

Michal Šášky

I pozrel som si Adela show

Opäť som si pozrel Adela show. Nemohol som odmietnuť, keď už presunuli túto reláciu na lepší vysielací čas pre mladých - na sobotu večer. A veď majú pravdu! Po pár týždňoch som o tomto čase konečne aj doma, po pár mesiacoch dokonca sedím aj pri televízore...

  • 19. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 999x
  • 5
reklama
Chvíľa pred televízorom - a hneď viem, prečo ju nepozerám častejšie

Michal Šášky

Chvíľa pred televízorom - a hneď viem, prečo ju nepozerám častejšie

Televízia pre mňa existuje iba počas dvoch dní. Sobota a pondelok. V pondelok vysielajú reláciu, ktorá už hoc nie je čo bývala, ale zvykol som si na ňu - Partičku. V sobotu televízor očisťujem od prachu. V nedeľu som si však výnimočne na chvíľu opäť sadol k telke.

  • 14. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 553x
  • 0
Prečo kukáš KHL? Lebo Slepička!

Michal Šášky

Prečo kukáš KHL? Lebo Slepička!

Nie som a asi ani nikdy nebudem žiadny hokejový odborník. Ani presne neviem, čo znamenajú niektoré signalizácie rozhodcov pri vylúčení niektorého hráča... Maximálne tak po mene poznám zopár slávnych zahraničných hráčov a o niečo viac tých slovenských. Hokej - nereprezentačný - sledujem pravidelne iba v poslednej dobe, ten zahraničný aj vďaka popradským Levom. No v poslednom čase ho sledujem najmä kvôli Janovi Slepičkovi. Kto pozná, vie o čom hovorím...

  • 31. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 587x
  • 2
S.O.S. - legenda skeč-šou, záchrana televíznej zábavy

Michal Šášky

S.O.S. - legenda skeč-šou, záchrana televíznej zábavy

SOS pre humor v televízii! To nekričíme iba dnes, keď nás v televízii „zabávajú” antizábavou, ale kričalo sa to aj pred siedmymi rokmi. A dostali sme práve - S.O.S.!

  • 24. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 453x
  • 3
Kedy by som pozeral futbal na Markíze?

Michal Šášky

Kedy by som pozeral futbal na Markíze?

Zajtrajší zápas medzi Slovenskom a Írskom bol žiadanejší než obvykle. Najprv ho mala vysielať Slovenská televízia, potom ho mala vysielať aj Markíza a do tretice sa ozvala aj česká Nova Sport. Kde všade to ale nakoniec uvidíme, sa dozvieme asi až zajtra od 20-tej hodiny.

  • 1. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Aký bohatý je slovenský šoubiznis!

Michal Šášky

Aký bohatý je slovenský šoubiznis!

Nedávno som sa zarazil, ako je možné, že všetky tie naše slovenské relácie majú stále mnoho inšpirácií na nové témy a reportáže. Modré z neba má stále plno emotívnych reportáží a dokrútok, ktoré sa dajú vysielať a pozerajú ich státisíce divákov. Pošta pre Teba má rovnako po veľa, veľa rokoch stále veľa, veľa ľudí, čo sa vedia nájsť jedine cez poštára Slovenskej televízie...

  • 19. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 608x
  • 0
reklama
Opäť veľmi nakrátko k talentom (slovenským, nie však na Slovensku).

Michal Šášky

Opäť veľmi nakrátko k talentom (slovenským, nie však na Slovensku).

V doteraz poslednom článku som povedal, že na Slovensku a v Česku máme talentov aj na dve televízie. Dovoľte mi, aby som sa opravil...

  • 1. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu