reklama

Klid, mír a pokora

Nikdy som Richarda Müllera špeciálne neobdivoval. Aj keď som jeho diskografiu dlho nemal - a dodnes vlastne úplne nemám - od prvého po posledný song prepočúvanú, vypočutých som mal veľa piesní. Doma vo Winampe či u babky na Lumene...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Určite to nebolo len babkou, ktorá Richarda Müllera „preklínala” pri každej druhej pesničke, čo na Rádiu Lumen hrali. Väčšina jeho piesní skrátka neboli podľa môjho gusta. Niektoré piesne ale mojim ušiam neprekážali a celkom rád som si ich vypočul. Do jednej som sa dokonca aj zamiloval.

Srdce jako kníže Rohan - duet s Ivanom Táslerom prekonal u mňa všetky pesničky nie len Müllera, ale aj Táslera. Preto, keď som začul, že táto dvojica spoločne pripravila nový album „Ešte”, neváhal som, zohnal si ho a vypočul. Plný očakávania, že nájdem „nového Rohana”.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No žiadna zmena - nikoho a nič som nenašiel. Okrem pár chytľavých melódií a výborných hudobných podkladov (Za stále tou istou; Noe; Pri poslednej večeri; Útek). A ešte jedno okrem - jedna pieseň totiž z toho albumu výrazne vyčnieva. A opäť je to duet.

Počúvam to prvý raz, druhý, tretí... Časom sa dozvedám, že ide o nadanú a navyše prekrásnu speváčku Terezu Kerndlovú. Začínam smútiť, že k tomu nie je videoklip... ale to už sa dostávam zbytočne ďaleko. Pieseň nesie názov „Klid mír a pokora”. A aj keď by som album „Ešte” nikomu dvakrát od srdca neodporúčal, túto pieseň mi nedá nezdieľať. Jednoducho, kvalitná oddychovka! Aj keď na Rohana nemá... :-)

Michal Šášky

Michal Šášky

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Večne meškajúci maniak do športovej novinárčiny, s extrémne vyvinutým zmyslom pre ironické a sarkastické poznámky, predseda vlastnej kvázipolitickej strany SPI a človek prácu vykonávajúci vždy na 100% (pondelok 12%, utorok 23%, streda 40%, štvrtok 20% a piatok 5%...) Zoznam autorových rubrík:  FutbalMS v hokeji 2011MS v hokeji 2012Iné športyZ môjho nudného životaTelevízorHudbaNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu