reklama

Silvester bez televízora

Dva týždne do Silvestra. A i keď máme doma televízor v naprostom poriadku, je skoro nový, na toho Silvestra ho môžem pokojne niekomu na deň darovať. Bude nepoužiteľný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Pamätám si časy, keď sme si ako maličké deti tajne nevedeli priznať život bez televízie. Na otázku: viete si predstaviť život bez televízie? som odpovedal Áno, ale neveril som, že sa dožijem toho, že moja odpoveď bude aj reálne platiť. Dnes televíziu skoro nezapínam. A ak to takto pôjde ďalej, mojim deťom už ani len nenapadne, aby si predstavovali život bez televízie - slobodne si ho totiž tak urobia. A ďakovať za to môžeme programovým riaditeľom.

Zo zvedavosti - ale vážne, už roky som si zvykol, že Silvester sa pred obrazovkou tráviť ani len nedá - som si pozrel tohtoročné silvestrovské programové výtvory našich televízií. Najprv STV, ktorú som - ak sa dobre pamätám, zhruba pred troma rokmi - naposledy na Silvestra pozeral. Pre 5 proti 5. Aj tých „špeciálnych-normálnych” s Jankom Kronerom a spol., aj tých „špeciálnych-špeciálnych” po polnoci, ktorých mám inak dodnes niekde na VHS kazete celé. Ale na internete aspoň úryvok, aby ste vedeli, o čom točím:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

STV-čka však v prime-time vsadila na inú zábavu. Na Dvojke pôjdu Silvestrovské rozkazovačky aneb teda Silvester STV z roku 2000 (áno, už vtedy sa slávil Silvester). Na Jednotke sa dočkám 5 proti 5 iba v tej normálnej silvestrovskej verzii okolo 19:15, v prime-time sa snažia priblížiť väčšinovému divákovi Cigánskymi diablami a, ktovie či nestúpia do hnedého, ale pripravený je i Silvestrovský špeciál relácie Kto hovorí pravdu?. Špeciál bude v tom, že zo štvorice hercov, ktorí bežne pravdu hádajú, bude už iba trojica (Studenková, Bednárik, Kramár) a dopĺňať ich budú, citujem: „profesionálni dedinskí zabávači” (však to znie strašne?) a ako čerešničkou na silvestrovskej torte sa nám dostanú vtipné príbehy Štefana Skrúcaného a Reného Štúra (OOOPS - načierno). Ak by som to niekedy pozeral, tak kvôli moderátorovi Marcelovi Forgáčovi, ale ten sa pri tomto obsadení v 50-minútovej šou možno ani ku slovu nedostane. Ešte OK, beriem, René Štúr mi vôbec nevadí... ale kvôli dvom osobám z možno desiatich sa hodina z posledného roku nezabíja. Hold, formát sa hoc snaží nahradiť Inkognito, ale pointa relácie mi utiekla už po troch častiach. Nieto Silvestrovských.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak som si prepol na program JOJky a JOJ Plus. Keď na tom druhom dávali v niekdajšie piatky X Factor, celkom som dúfal, že tam bude opäť čosi pre mládež tohto storočia i na Silvester. Ale mýlil som sa. V Pluske i v JOJke. JOJka evidentne na sviatky rezignovala (vianočný program ako Shrek či Sám doma - o tom je i písať škoda), Silvester zabila cez deň ako obyčajný (teda: keď je opitých len 10% Slovenska; teda: do tej asi devätnástej) nejakými Farmármi, Kutyilmi a Profesionálmi (iste, reprízami), od prime-time tam máme Silvestrovský Panelák (ten jeden čo som videl na internete, ani neviem z ktorého roku, nebol až tak zlý, ale i tak...), následne Mama hľadá ženu (? - podobne ako vy), Karel Gott 70 (?! - podobne ako väčšina) a po polnoci Profesionáli (iste, reprízy).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A program Plusky? Ten naozaj stojí za to! Ak program neklame, bude vyzerať takto:
8:00 - Život po ľuďoch, 8:40 - Simpsonovci, 9:50 - Život po ľuďoch, 10:35 - Simpsonovci, 11:15 - Život po ľuďoch, 12:00 -Simpsonovci ... (doobedie by sme mali za sebou, poďme na poobedie) ... 12:50 - Život po ľuďoch, 13:40 - Simpsonovci, 14:25 - Život po ľuďoch, 15:10 - Simpsonovci ... (asi čas na nejakú poriadnu a ráznu zmenu) ... 16:00 - Vojna dobytkárov, 19:00 - Simpsonovci ... (ach) ... 19:25 - Šokujúce zábery ... (ide sa do prime-time, vážení!) ... 20:15 - Limonádový Joe, 22:00 - Mafstory, 22:50 - Mafstory, 23:40 - Mafstory ... (hádam sa im tam na Kolibe nezasekol počítač!) ... 0:30 - Mafstory, 1:20 - Mafstory, 2:05 - Mafstory ... (ak vám z toho ešte neprcá) ... 2:45 - Mafstory ... (aj vy chcete opäť Simpsonovcov z poobedia a doobedia?) ... 3:25 Mafstory ... (smola).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Iba Markíza mi splnila silvestrovský sen. Teda, zdanlivo. Zitu, ktorú mám po krk, budem mať na Silvestra od 20-tej (v preklade: +/- 20:30) na tanieri. Od 21-ej (v preklade: bohvie kedy) nedajú pokoj Partičke, ktorej už takto v sezóne dych dochádza, nieto ešte lapať po ňom na Silvestra - tentokrát však aspoň nebude poskakovať po pódiu Vidiek, ale Marián Čekovský (nehľadajte v tom zmenu oproti obyčajnej sezóne). Od 22-hej nastáva čosi ako LET´S SILVESTER! - ostáva nám asi len dúfať, že vymazanie DANCE z názvu bolo len náhodné. No a po polnoci, ak ste čírou náhodou nemali dosť českých spevákov na slovenských televíziách, len čo skončí Gott na JOJke, začne Michal David na Markíze! Ste nadšení tak ako ja? Mne už k dokonalosti chýba iba špeciálna Zámena manželiek, Špeciál typu Ohňostroj u Šeherezády a Onura, či Silvestrovská Smotánka. I keď toho posledného sa stále obávam, pretože sa neodvážim pozrieť si silvestrovský program televízie Doma...

Verím, že aspoň moja domovská Bratislava nesklame ako minulý rok a na námestí pripraví ako pred dvoma rokmi voľajakú dobrú a kvalitnú zábavu. Také Horkýže Slíže, ako kedysi, to by bolo fajn, fajn, fajnový!

Michal Šášky

Michal Šášky

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Večne meškajúci maniak do športovej novinárčiny, s extrémne vyvinutým zmyslom pre ironické a sarkastické poznámky, predseda vlastnej kvázipolitickej strany SPI a človek prácu vykonávajúci vždy na 100% (pondelok 12%, utorok 23%, streda 40%, štvrtok 20% a piatok 5%...) Zoznam autorových rubrík:  FutbalMS v hokeji 2011MS v hokeji 2012Iné športyZ môjho nudného životaTelevízorHudbaNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu